Ödeme Şartları ve Gönderim Süresi
Kargo Süreci Nasıl İşliyor?
Prizma3D Model Mağazsından satın alınan herhangi bir model stoklarda olması durumunda aynı gün kargoya verilir. Ürün 3 (üç) gün içerisinde alıcıya teslim edilir. Ürünün stoklarda olmaması durumunda en az 7(yedi) en fazla 14(ondört) iş günü içerisinde üretilip "YURTİÇİ KARGO" ile alıcıya teslim edilir.
Garanti Koşulları
Model Lokomotif
Model lokomotiflerin güneş ışığından uzak ve serin yerde sergilenmesi gerekir. Modellerimiz, bu hususlar haricinde gerçekleşen renk solması ve yapıda bozulmalara karşı "2 YIL" Garantilidir. Kutu içeriğinden çıkan garanti belgesini lütfen saklayınız !
Kargo Garantisi
Kargo esnasında model lokomotif ve sergşleme standında yaşanabilecek kırılma ve çatlamalardan firmamız sorumlu değildir.
Lokomotif Aksesuarları
Model lokomotifin kutu içeriğinde ayrıca gelen plastik parçaların montajı yine kutu içeriğinden çıkan montaj kılavuzuna göre yapılması müşteriye aittir. Parça montajlarında yaşanabilecek kazaların sorumluluğu yine müşteriye aittir.
Güvenliğiniz bizim için önemli. Bu sebeple bizimle paylaşacağınız kişisel verileriz hassasiyetle korunmaktadır.
Biz, Prizma3D, veri sorumlusu olarak, bu gizlilik ve kişisel verilerin korunması politikası ile, hangi kişisel verilerinizin hangi amaçla işleneceği, işlenen verilerin kimlerle ve neden paylaşılabileceği, veri işleme yöntemimiz ve hukuki sebeplerimiz ile; işlenen verilerinize ilişkin haklarınızın neler olduğu hususunda sizleri aydınlatmayı amaçlıyoruz.
Toplanan Kişisel Verileriniz, Toplanma Yöntemi ve Hukuki Sebebi
IP adresiniz ve kullanıcı aracısı bilgileriniz, sadece analiz yapmak amacıyla ve çerezler (cookies) vb. teknolojiler vasıtasıyla, otomatik veya otomatik olmayan yöntemlerle ve bazen de analitik sağlayıcılar, reklam ağları, arama bilgi sağlayıcıları, teknoloji sağlayıcıları gibi üçüncü taraflardan elde edilerek, kaydedilerek, depolanarak ve güncellenerek, aramızdaki hizmet ve sözleşme ilişkisi çerçevesinde ve süresince, meşru menfaat işleme şartına dayanılarak işlenecektir.
Kişisel Verilerinizin İşlenme Amacı
Bizimle paylaştığınız kişisel verileriniz sadece analiz yapmak suretiyle; sunduğumuz hizmetlerin gerekliliklerini en iyi şekilde yerine getirebilmek, bu hizmetlere sizin tarafınızdan ulaşılabilmesini ve maksimum düzeyde faydalanılabilmesini sağlamak, hizmetlerimizi, ihtiyaçlarınız doğrultusunda geliştirebilmek ve sizleri daha geniş kapsamlı hizmet sağlayıcıları ile yasal çerçeveler içerisinde buluşturabilmek ve kanundan doğan zorunlulukların (kişisel verilerin talep halinde adli ve idari makamlarla paylaşılması) yerine getirilebilmesi amacıyla, sözleşme ve hizmet süresince, amacına uygun ve ölçülü bir şekilde işlenecek ve güncellenecektir.
Toplanan Kişisel Verilerin Kimlere ve Hangi Amaçlarla Aktarılabileceği
Bizimle paylaştığınız kişisel verileriniz; faaliyetlerimizi yürütmek üzere hizmet aldığımız ve/veya verdiğimiz, sözleşmesel ilişki içerisinde bulunduğumuz, iş birliği yaptığımız, yurt içi ve yurt dışındaki 3. şahıslar ile kurum ve kuruluşlara ve talep halinde adli ve idari makamlara, gerekli teknik ve idari önlemler alınması koşulu ile aktarılabilecektir.
Kişisel Verileri İşlenen Kişi Olarak Haklarınız
KVKK madde 11 uyarınca herkes, veri sorumlusuna başvurarak aşağıdaki haklarını kullanabilir:
-
Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,
-
Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
-
Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
-
Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
-
Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme,
-
Kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme,
-
(e) ve (f) bentleri uyarınca yapılan işlemlerin, kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
-
İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
-
Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme, haklarına sahiptir.
Yukarıda sayılan haklarınızı kullanmak üzere info@prizma3d.com.tr üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Tüm kullanıcılar üyelik işlemlerini gerçekleştirdikleri anda satış sözleşmesini okuduklarını ve onayladıklarını kabul etmiş sayılırlar.
Satış Sözleşmesi
Deniz Berk Gökgöz - Prizma3D ile Müşteri arasındaki Sanal Ortamda Satış Sözleşmesidir.
Madde - 1
Is bu sözleşmenin konusu, satıcının, alıcıya satısını yaptıı, aşaıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satısı ve teslimi ile ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanunun; Mesafeli Sözleşmeleri Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereince tarafların hak ve yükümlülüklerinin kapsamaktadır.
Madde - 2
SATICI BILGILERI :
SATICI’ ; (sözleşmede bundan sonra "SATICI" olarak anılacaktır)
AD- SOYAD: DENİZ BERK GÖKGÖZ
ADRES: 1203/11 No:4 Kara Hasan Atlı İş Mrkz. Kat:5 Ofis:515 Konak/İZMİR
Madde - 3
ALICI BILGILERI
Tüm üyeler: Deniz Berk Gökgöz- Prizma3D Firmasının e-ticaret mağazası www.prizma3d.com.tr'ye üye olup alışveriş yapan tüm alıcılar. (Bundan sonra alıcı veya müşteri olarak anılacaktır).
Madde - 4
SÖZLESME KONUSU VE ÜRÜN BILGILERI:
Mal/Ürün veya Hizmetin; Türü, Miktarı, Marka/Modeli, Rengi, Adedi, Satış Bedeli ve Ödeme Sekli, sitede belirtildiği gibi olup, bu vaatler alıcıya bildirilmeden değişiklik gösterebilmektedir. Yazılımsal sorunlar nedeni ile hatalı siparişler alıcıya bilgi verilerek iptal edilecektir.
Madde - 5
GENEL HÜKÜMLER
5.1 - ALICI, Madde 4'de belirtilen sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme sekli ile teslimata ilişkin tüm ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
5.2 - Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi asmamak koşulu ile her bir ürün için alicinin yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde alici veya gösterdiği adresteki kişi veya kuruluşa teslim edilir.
5.3 - Sözleşme konusu ürün, alıcıdan başka bir kişi veya kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi veya kurulusun teslimatı kabul etmemesinden dolayı SATICI sorumlu tutulamaz.
5.4 " SATICI , sözlesme konusu ürünün saglam, eksiksiz, sipariste belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanim kilavuzlari ile birlikte teslim edilmesinden sorumludur.
5.5 - Sözlesme konusu ürünün teslimati için is bu sözlesmenin elektronik ortamda onaylanmis olmasi ve satis bedelinin alicinin tercih ettigi ödeme sekli ile ödenmis olmasi sarttir. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayitlarinda iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülügünden kurtulmus kabul edilir.
5.6 - Ürünün tesliminden sonra aliciya ait kredi kartinin alicinin kusurundan kaynaklanmayan bir sekilde yetkisiz kisilerce haksiz veya hukuka aykiri olarak kullanilmasi nedeni ile ilgili banka veya finans kurulusun ürün bedelini SATICI ya ödememesi halinde, ALICI kendisi veya satis sözlesmesinde belirttigi kisi veya kuruma teslim edilmis olan ürünü 3 isgünü içinde SATICI ya göndermek zorundadir. Böyle bir durumda nakliye giderleri aliciya aittir.
5.7 - SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulasimin kesilmesi gibi olaganüstü durumlar nedeni ile sözlesme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu aliciya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde alici siparisinin iptal edilmesini, sözlesme konusu ürünün varsa emsali ile degistirilmesini, ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasina kadar ertelenmesi haklarindan birini kullanabilir. Alicinin siparisi iptal etmesi halinde, SATICI 7 gün içinde aliciya ait kredi karti fisinin iptali ve ilgili tutarin alicinin hesabina iade edilmesi konusunda ilgili banka nezdinde girisimde bulunur ve yapilan islem elektronik posta araciligi ile ALICIya bildirilir. Böyle bir durumda ilgili bankadan kaynaklanan gecikmelerden dolayi SATICI sorumlu tutulamaz.
5.8 - ALICI ve/veya ALICInin teslimat yapilmasi istedigi kisi ve/veya kurumlara teslim edilmis olan ürünlerin arizali veya bozuk olmasi durumunda, garanti sartlari içinde gerekli onarim veya degistirme isleminin yapilmasi için ilgili ürün veya ürünler SATICIya, ALICI tarafinin teslim aldigi tarihten baslayarak 7 gün içinde gönderilir ve nakliye giderleri SATICI tarafindan karsilanir. Böyle bir durumda 7 günlük sürenin dolmasi halinde, ALICI teslim almis oldugu ürünü ilgili servisine götürmek zorundadir.
5.9 - Is bu sözlesme, alici tarafindan elektronik olarak onaylandiktan(üyelik gerçeklestirikdikten sonra) www.prizma3d.com.tr adresine ulastirildiktan sonra geçerlilik kazanir.
Madde - 6
ÜRÜN SİZE ULAŞTIĞINDA MUTLAKA KARGO GÖREVLİSİNİN YANINDA KONTROL EDEREK TESLİM ALINIZ. ÜRÜNLERDE KARGO KAYNAKLI OLUŞACAK BİR SORUNDA MUTLAKA KARGO GÖREVLİSİNE RAPOR TUTMASINI İSTEYİP ÜRÜNÜ GERİ GÖNDERMENİZ GEREKMEKTEDİR. EĞER ÜRÜNDE TAŞIMA KAYNAKLI BİR HASAR MEYDANA GELDİYSE VE SİZ BUNU KARGO GÖREVLİSİ YANINDA TUTANAK TUTTURMADAN TESLİM ALIRSANIZ KARGO FİRMALARI MAALESEF BU HASARI KARŞILAMAMAKTADIR. MADURİYET YAŞAMAMANIZ İÇİN ÜRÜNÜ MUTLAKA TESLİM ALIRKEN KONTROL EDİNİZ